Мета: забезпечити активний
відпочинок учнів; допомогти дітям розрядитися від розумової напруги. подолати
стомлення; підвищити розумову та фізичну активність учнів, збагатити знаннями
рухових ігор та естафет; набути вміння організовано грати в колективі
однолітків; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
Хід
заняття
І. Вступна
частина: Підготовчий етап (7 хв.)
- організаційні заходи;
- ходьба в колоні по одному.
Шикування.
Ознайомлення зі завданням заняття, повторення правил безпеки під
час проведення рухливих ігор.
На цьому занятті ми з вами вивчимо гру
“Голки”, повторимо гру “Річка”, а також ігри, які
вивчили раніше.
Перелічіть правила
безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої години.
-
Не
штовхатись, бо можна впасти і сильно вдаритись.
-
Уважно
слухати вказівки вихователя.
-
Дотримуватись
правил гри, щоб гра була чесною.
Ходьба по
колу
а) на пальцях;
б) на п’ятках;
в) на зовнішній стороні ступні;
г) на внутрішній стороні ступні.
Біг
а) у повільному темпі;
б) з високим піднімання стегна;
в) з відкиданням гомілки назад.
Ходьба, дихальні вправи
1-2 вдих, руки вгору,
3-4 видих, руки опустити вниз.
Перешикування в коло.
Загальнорозвиваючі вправи.
Комплекс вправ № 7. “Годинник”
В.п.- ноги нарізно, руки опущені вниз.
1 – підняти руки в сторони;
2 – руки вгору;
3 – руки в сторони.
4 – в.п.
Повторити 6-8 разів.
“Ножиці”
В.п. – основна стійка, руки вперед.
Схресні рухи рук перед собою.
В.п. – основна стійка, руки опущені вниз;
1 – підняти плечі вгору;
2 – опустити;
3-4 те саме.
Повторити вправу 6-8 разів.
“Зривання яблук”
В.п. – основна стійка, руки до плечей.
1 – підняти руки вгору, подивитись за ріками, та імітувати.
Зривання яблук” пальцями.
2 – в.п.
В.п. – сон вона стійка, руки за голову;
1-2 повторити тулуба вліво;
3-4 повторити тулуба вправо.
Повторити вправу 6-8 разів.
“Присідання”
В.п. – основна стійка, руки на пояс.
1 – присісти, руки вперед.
2- в.п.
Повторити вправу 6-8 разів.
ІІ. Основна частина
Вивчення нової гри “Голка”(15хв)
Ознайомлення із змістом і правилами гри:
Сьогодні ми з вами розучимо нову гру “Голки”. Послухайте уважно
зміст
гри. Лічилкою з-поміж учасників гри вибирається “власник голок” і
“сусід”. Усі учасники гри шикуються у колону. “Сусід” приходить до
“власника позичити голку”. Власник пропонує останню в колоні. Почувши
це
голка біжить, щоб заховатись за спиною свого “власника”, а “сусід”
ловить її. Якщо “сусід” зловив голку, то він стає “власником”, а голка
“сусідом”,. Ведучий займає останнє місце в колонці. Переможцем буде
той,
хто жодного разу не буде “сусідом”
Правила
гри:
Голка може бути у будь-якому напрямку.
Якщо голка сховалася за спиною “власника” – стає першою в колоні.
Перевірка усвідомлення змісту і правил гри:
Що каже “сусід”. Коли приходить до “власника голок”?
Що робить “Голка”, коли її назвали? Де має
сховатись “голка”? Де в цьому випадку має стати “власник”?
Яких правил треба дотримуватись у цій грі?
Аналіз ігрової діяльності вихованців. Визначення
переможців.
Заключна частина (5 хв)
- шикування;
- комплекс вправ аеробної гімнастики (вправи на
відновлення дихання);
- організований перехід до класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар