пʼятниця, 20 січня 2017 р.

Методична проблема

Методична проблема:  Розвиток самостійної діяльності   та пізнавальної сфери дитини в групі продовженого дня

Автор досвіду
Сметана Валентина Семенівна,
вихователь ГПД Бірківської філії           « Олександрівське НВО №2» Олександрівського району Кіровоградської області
                                           Педагогічне кредо:
Люби дитину, вір у неї, знай, розумій її
           В своїй роботі намагаюсь організувати найсприятливіші умови для відпочинку, навчання і виховання дітей, поєднувати навчально-виховну роботу на уроках і в позаурочний час, здійснювати контроль за навчально-виховним процесом під час перебування дитини в групі, забезпечувати успішне навчання своїх вихованців, прищеплювати їм навички самостійної роботи, разом з учителями організовувати допомогу учням, які не встигають в навчанні.  Одним із завдань в роботі ГПД є створення на демократичних засадах дружнього і працездатного колективу, який жив би за принципом « один за всіх, усі за одного»
Завдання виховного процесу
1. Виховання працьовитих наполегливих учнів та підтримка обдарованих
2.  Формування творчої особистості дитини з високим рівнем підготовленості до сучасних умов освіти.
3. Розвиток мовної культури, вміння спілкуватися
4. Формування навичок здорового способу життя
5. Виховання поваги до традицій українського народу
 6. Сприяння єдності зусиль у вихованні в сім'ї та школі
Для організації навчальної діяльності молодших школярів під час самопідготовки стараюсь дотримуватись організаційно-дисциплінарних умов.
1.     Обов’язковість щоденної самопідготовки.
2.      Економний розподіл часу, відведеного на заняття.
3.      Забезпечення порядку на робочому місці. Наявність усіх необхідних для занять підручників і приладдя.

4.     Обов’язкове дотримання кожним учнем правил дозволу та заборони.

Немає коментарів:

Дописати коментар