Методична проблема: Розвиток самостійної діяльності та пізнавальної сфери дитини в групі продовженого
дня
Автор досвіду
Сметана Валентина
Семенівна,
вихователь ГПД
Бірківської філії « Олександрівське НВО №2» Олександрівського
району Кіровоградської області
Педагогічне
кредо:
Люби дитину, вір у
неї, знай, розумій її
В своїй роботі намагаюсь організувати
найсприятливіші умови для відпочинку, навчання і виховання дітей, поєднувати
навчально-виховну роботу на уроках і в позаурочний час, здійснювати контроль за
навчально-виховним процесом під час перебування дитини в групі, забезпечувати
успішне навчання своїх вихованців, прищеплювати їм навички самостійної роботи,
разом з учителями організовувати допомогу учням, які не встигають в навчанні. Одним із завдань в роботі ГПД є створення на
демократичних засадах дружнього і працездатного колективу, який жив би за
принципом « один за всіх, усі за одного»
Завдання виховного процесу
1. Виховання працьовитих наполегливих учнів та підтримка
обдарованих
2. Формування
творчої особистості дитини з високим рівнем підготовленості до сучасних умов
освіти.
3. Розвиток мовної культури, вміння спілкуватися
4. Формування навичок здорового способу життя
5. Виховання поваги до традицій українського народу
6. Сприяння єдності
зусиль у вихованні в сім'ї та школі
Для організації навчальної діяльності молодших школярів
під час самопідготовки стараюсь дотримуватись організаційно-дисциплінарних умов.
1.
Обов’язковість
щоденної самопідготовки.
2.
Економний розподіл часу, відведеного на
заняття.
3.
Забезпечення порядку на робочому місці.
Наявність усіх необхідних для занять підручників і приладдя.
4.
Обов’язкове
дотримання кожним учнем правил дозволу та заборони.
Немає коментарів:
Дописати коментар